Given Up 放棄了



英文版..
wake in a sweat again
another day's been liad to waste
in my disgrace
stuck in my head again
feels like i'll never leave this plain
there's no escape
i'm my own worst enemy

i've given up
i'm sick of living
is there nothing you can say
take this all away
i'm suffocating
tell me what the fuck is wrong with me

i don't know what to take
thought i was focused but i'm scared
i hyperventilate
looking for help somehow somewhere
and you don't care

put me out of my misert




中文版..
又飆了一身汗醒來
又要不光彩地
虛度一天
又一次跳脫不了這想法
好像我永遠離不開這裏
逃脫不了
我是自己最大的敵人

我已經放棄
厭倦這樣的生活
你沒什麼好說了嗎
全都帶走吧
我感到窒息受困
告訴我 我到底出了什麼問題

不知道下一步該做什麼
以為我找到專注的方向

但現在仍懼怕不已
我還沒準備好
急切呼吸著每一口氣
到處想辦法求救
卻無人在意
我是自己最大的敵人

讓我逃離這困境

arrow
arrow
    全站熱搜

    punkcorn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()